Πραγματικός Διάλογος...

Ανάμεσα στον Χ και τον Υ, καλοί άνθρωποι.

Χ: Ρε συ μην με παιρνεις τηλ αυτές τις μέρες, μας παρακολουθούν σίγουρα.

Υ: Ε και, είσαι μ... γ.... την π..... μου, δεν άκουσες τι είπε ο αρχηγός, τσιχλο - φούσκα είναι ρε σιγά τι θα μας κάνουν τα μ....?

Χ: Τι θα μας κάνουν? Θα μας κλείσουν μέσα ρε.

Υ: Πόσο ρε 1 μέρα? 1 ώρα? Θα βρούμε έναν απλό λόγο να βγούμε, χαλαρά.

Χ: Άκουσες τι είπε ο Αλέξης?

Υ: Ποιο απόλα λες? Αυτό με την παράγκα και τα 3 χρονάκια? Ε, ναι ρε αφού σε λέω ο αρχηγός ξέρει, έχει τα παληκάρια του εκεί.

Χτυπάει το 2ο τηλ του Υ και αρχίζει η συνομιλία με έναν γνωστό παίχτη - Π - μιας μεγάλης - τεράστιας ομάδας της Αθήνας (σίγουρα όχι η ΑΕΚ, χαχαχα).

Π: Έλα κύριε Υ, τι κάνετε όλα καλά?

Υ: Έλα παιχταρά μου, σε μπλέξανε και σένα σε τπτ στημένα?

Π: Τι να πω κύριε Υ, εγώ έριξα κατι λεφτά σε καμιά 100αρια ματσάκια αλλά όχι της ομάδας μου, πειράζει? Λέτε να μου κάνουν τπτ?

Υ: Όχι αγορίνα μου μην φοβάσαι τπτ. Δεν μου λες με το άλλο θέμα τι έκανες?

Π: Σας είπα. Ήταν σηκωμένη 3 μέρες και δεν μπορούσα να μαρκάρω τον αντίπαλο, τι σκατά μου δώσατε?

Υ: Αγορίνα αυτά είναι νέα φάρμακα. Τα παίρνω και εγώ για άλλους λόγους, μην ανυσηχείς δεν θα πάθεις τπτ.

Π: ΟΚ κύριε Υ σας αφήνω.

Υ: Έλα Χ ο Π ήταν, το μαλακισμένο πήρε διπλή δόση από αυτή που του είπα, δεν ξέρει και να διαβάζει, θα πάθει τπτ και θα μπλέξουμε.

Χ: χαχαχα, μα σου είπα ότι είναι αγράμματος, μια γαμημένη μπάλα έμαθε να κλωτσάει.

Υ: και όμως αγορίνα αυτός βγάζει τρελά λεφτάκια, ενώ παιδιά με πτυχία είναι σερβιτόργια, αν υπάρχει και αυτή η εργασία πλέον.

Χ: Τεσπα Υ μαλακίες λέμε, τι μας νοιάζει εμας, εμείς θα σώσουμε την κοινωνία, εμείς την γαμάμε.

Υ: Έτσι αγορίνα γ... την παναχαϊκή μου μέσα. Θα τον γ... και αυτόν τον π.... τον δικηγόρο, που ασχολείται με την πάρτι μας.

Χ: Σεβασμός στον Αλέξη.

Υ: Άντε γ... και συ ρε παλιό μπε....για, π....πουστρα, αντε γ.....

Κλείνει εκνευρισμένος το τηλ ο Υ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

free counters