Συνεχειακά γεγονότα..

Πριν τις ''εξετάσεις'' απλά θα δώσω και εγώ το ''θέμα'' μου..

Οι χθεσινές επιλογές μου;; λάθος συνδυασμοί.. 2 μέρες: 5 ανατροπαί-μαγικά σκορς.. ΌΜΩΣ σε κάθε επανάσταση υπάρχουν και οι προδόται.. ακόμη και στις ψευτο-επαναστάσεις.. Οι επιλογές έγιναν, δεν βγήκαν..συνεχάμε..

Λοιπόν, τι λέει η παραπάνω φώτο;; 3 συνεχόμενοι κωδικοί - τρία συνεχόμενα μαγικά -betkillerika- αποτελεσματο-γεγονότα.. ανατροπαί και σκόρια..
Απλά, έρχεται να ενισχύσει το λάθος σκεπτικό που κάνουμε καμιά φορά βλέποντας το κωλο-κούπονο της ΟΠΑΠς, γιατί όποιος με πει ότι δεν τον επηρεάζει.. ψέματα με λέει..

ΕΕΕ λοιπόν, ας βλέπουμε τέτοια συνεχόμενα γεγονότα και ας κόψουμε μια προκατάληψη ακόμη.. καλό θα μας κάνει..

//καλά η γιουβέντουκ με το χορηγό -κουμπίνες και τραχχχχτερια ΝΕΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑ- τι σκατά κάνει φέτο;;; να πεις οτι δεν έχει και παίχται.. τεσπα..κριμας την ανατροπή//
//Δανι-ούλα, νεραιδό-γοργόνα μου σε έχω στα υπ-και-όψην..//
21¨07@26/3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

free counters